Bli med og gjør det vår-fint rundt Haugerud kirke til 17. mai og markedsdagen 10. juni

Bli med på dugnad onsdag 10. mai 2017 fra kl. 17. Vi trenger alle hender og føtter, godt humør og støtte.

Fra markedsdagen i fjor.

Det skjer ting rundt Haugerud kirke, og området må være presentabelt. Vi har jo 17. mai snart, og litt senere, lørdag 10. juni, blir det markedsdag (mer om denne senere, men sett av datoen allerede nå!).

Derfor: kom og bidra onsdag 10. mai, fra kl. 17.

Og bonus: Enkel servering skal det nok bli.

Hilsen staben og menighetsrådet