Familiedag på Trosterudvillaen

Også i år ble det familiedag i og rundt Trosterudvillaen. For første gang var menigheten representert med egen stand - og det ble blant annet brukt for å minne om det forestående Kirkevalget 2015.

Familiedag på Trosterudvillaen

Som søndagen før, da vi feiret gudstjeneste i den flotte hagen, skinnte sola og mange hadde rigget til stand.

Østre Aker og Haugerud menighet fikk stå ved siden av Fagerholdt pensjonistforening, hyggelige naboer, får vi si.

Og Silke Pahlke, Torstein Hagen, Eleanor Brenna, Svein Helge Rødahl og Carsten Schuerhoff delte ansvaret for standen vår - hyggelig at flere andre hadde funnet veien fra kirkekaffen i Haugerud kirke til villaens hage, vi kunne vise frem at menigheten og dens lemmer er en hyggelig, åpen og innbydende gjeng.

Det ble en fin ettermiddag, med mye musikk i bakgrunnen, kaffe, kake og grillmt, og flere hyggelige og fine møter og samtaler, med gamle kjente og nye folk.

Flott å få være med - takk til Trosterudvillaens venner for det.