Fasteaksjonsdagen - tirsdag 4. april 2017. - OPPDATERT etter aksjonen

Ta vel imot bøssebærerne på fasteaksjonsdagen, og gi så det monner! Og kan du bidra med noe praktisk på dagen, meld fra, vi trenger deg. OPPDATERT etter aksjonen med resultatet!

Fasteaksjonsdagen - tirsdag 4. april 2017. - OPPDATERT etter aksjonen

Selve aksjonsdagen

Kirkens nødhjelps fasteaksjon for 2017 nærmer seg slutten og topper seg opp med selve fasteaksjonsdagen tirsdag 4. april. Fra omkring kl. 17 kommer bøssebærerne rundt. Ta vel imot dem!

Konfirmantene bidrar som bøssebærere, men det er bruk for flere. Vil du gå med bøsse - eller bake eller hjelpe til med annet praktisk, gi beskjed til Carsten Schuerhoff, se nederst.

Ja, vi elsker dette vannet!

Tema for fasteaksjonen er Ja, vi elsker dette vannet! Kirkens nødhjelp har spesialisert seg på å gjøre rent vann tilgjengelig for flere. Rent vann er en mangelvare, og en sentral faktor for helse og utvikling - og i katastrofer. Du kan lese mer om dette og om aksjonen ved å klikke her.

Og resultatet?

Etter aksjonen er dette klart, selv om ikke alle bidrag er kommet inn i regnskapet ennå: I vårt område kom det inn over 43 000 kr til Kirkens nødhjelps fasteaksjon. Dette sikrer rent vann til 217 mennesker.

Takk til alle som bidro, med bøssebæring, organisasjon, på kjøkkenet, som døråpnere og givere og til alle som har båret aksjonen fram i tanker og bønn!

Litt flere detaljer, klikk her.