Fasteaksjonen 2019

Også i år er menigheten med på Kirkens nødhjelps fasteaksjon. Den store innsamlingsdagen er tirsdag 9. april, og det kommer bøssebærere rundt mellom kl. 16.30 og 19. Konfirmantene deltar. Men vi trenger flere bøssebærere. Vil du også delta?

Fasteaksjonen 2019

Den årlige landsomfattende innsamlingsaksjonen - bare TV-aksjonen er større - betyr mye for at Kirkens nødhjelp kan bidra til å skaffe rent vann i områder som mangler det.

• 844 millioner mennesker rundt om på kloden mangler fortsatt tilgang til rent vann.
  • Urent vann dreper flere mennesker enn krig!

Klikk her og les mer om aksjonen.

Vil du delta? Møt bare opp i Haugerud kirke på innsamlingsdagen, tirsdag 9. april mellom 16.30 og 17.30.

Og til alle andre: Ta vel imot bøssebærerne!