Vel møtt i det store fellesskapet!

Det er felles gudstjeneste med Den eritreiske lutherske menighet, i Haugerud kirke søndag 14. mai 2017 kl. 11.00. Vel møtt til gudstjeneste med litt ekstra festivitas.

Vintreet og grenene

Vår menighet har nå i mange år hatt et fint samarbeid med Den eritreiske lutherske menighet. De har jevnlig egne gudstjenester i kirkestuen i Haugerud og av og til er det felles gudstjeneste.

Og felles gudstjeneste er det altså nå, på søndag 14. mai kl. 11.00, og da passer det godt at temaet er det store Kristus-fellesskapet - vintreet og grenene:

• Representanter for begge menighetene deltar. Eritreisk korgruppe synger.
  • Sokneprest Rødahl forretter og taler. Organist er Daina Molvika.
  • Det blir nattverd. Offeret går til Sjømannskirken - Norsk kirke i utlandet.
  • Og det blir kirkekaffe med smak både fra sør og nord.

Vel møtt - og vi blir glade om du tar med en kake e.l. til kirkekaffen!