Innspurt for Flygelaksjonen

Nå er det bare to måneder igjen av flygelaksjonen, som skal skaffe et sårt tiltrengt nytt flygel til Haugerud kirke. En er i godt sig, men fortsatt mangler det i overkant av 140000 kroner. Ikke noen umulig oppgave i en skikkelig innspurt, altså. Hva kan du gjøre?

Innspurt for Flygelaksjonen

Bruk lenken nederst og last ned og les den nyeste utgaven av flygelbrosjyren. Der er det viktig og nyttig informasjon.

Primus motor Daina Molvika sier i tillegg dette:

Stor takk til alle som har bidratt til å skaffe et nytt flygel i kirka vår! Målet til innsamlingen er et Bechstein-flygel til 322 500 kr. Det er to måneder til innsamlingsåret er omme, men vi mangler fortsatt litt over 140 000 kr.

Jeg oppfordrer til å spre budskapet videre og invitere folk til å gi. Hver trenger ikke gi mye hvis vi er mange givere. La oss gi og slik gi en ny giv for musikken i Haugerud kirke. Et flygel i Haugerud kirke skal være en ressurs og berikelse. Det åpner muligheter blant annet for å høre profesjonelle utøvere, i nærheten av hvor du bor og også kanskje i gudstjenesten. Dette er særlig viktig i et område som Haugerud, som ikke har tilsvarende kulturtilbud fra kommunen. Det er en mulighet til å bli kjent med en helt annen verden. Vi satser sterkt på at denne kampanjen blir vellykket!

Som du ser av flygelbrosjyren, kan du betale inn til Østre Aker og Haugerud menighet
bankgiro 1503.19.33460 eller VIPPS 11565 og merke det Flygelaksjonen. Flere detaljer om gratisbilletter til konserter og om skattefradrag for gaver finner du også i brosjyren.

Takk for gave til flygelet!