Takk til Hilde Kirkebøen

Diakon Hilde Kirkebøen har sluttet i vår menighet. På gudstjenesten 24. september 2017 fikk hun stor takk for sitt store og engasjerte arbeid - både med gaver og offisielle takketaler, og på tomannshånd med utallige gode venner. Også Eleanor Brenna, som har vært vikar for Hilde en tid, fikk velfortjent takk for sin innsats.

Takk til Hilde Kirkebøen

Hilde Kirkebøen kom som diakon i menigheten i 2008. Før det hadde han arbeidet med Værestedet rundt Ellingsrud kirke fra 2006 og fortsatte det arbeidet og tok sider av det med seg inn i jobben i vår menighet. Nå har hun emigrert til sine hjemtrakter i Hol og er blitt diakon der. I en periode har Eleanor Brenna vikariert som diakon hos oss.

På høsttakkegudstjenesten 24. september 2017, hvor det også var utdeling av fireårsbok, ble de to takket av, både i og etter gudstjenesten, for engasjert tjeneste som har satt tydelige spor.

Nedenfor ser du noen bilder fra denne søndagen. Klikk på dem, og de blir større.