Svindler med stil

Julemessa lørdag 27. november i Haugerud kirke nærmer seg med stormskritt. I år med en stor attraksjon i Ruben Gazki, eller "Svindler med stil" som han også kaller seg. Trylling og sjonglering på høyt nivå.

Ruben Gazki i aksjon

Ruben Gazki er bare en mann med en koffert, men han leverer stadig over forventning! Trylling og sjonglering - alt gjøres med et gnistrende glimt i øyet, imponerende presisjon, slående fingerferdighet, treffende humor, sanne historier fra et utrolig liv, og attpåtil en god dose faglig tyngde.

Med en oppvekst på tre ulike kontinenter og en bakgrunn fra både sirkus, sideshows og gatesvindel, har han både kunnskapen, erfaringen og de praktiske metodene som gjør at han til en mester. Ruben opptrer kl 12:30.

Julemessa er åpen kl. 12 -15.00 og har ellers mange salgsboder, kafé med risgrøt og kaker, åresalg, juleverksted for barna, allsidig program med sang og musikk, og loddsalg med mange flotte gevinster.

Vel møtt!