Listeforslag til menighetsrådsvalg

Menighetsrådet har den 2. mai 2019 godkjent nominasjonskomiteens listeforslag. Se listen her.

Listeforslag til menighetsrådsvalg

Østre Aker og Haugerud menighetsråd har i sitt møte 2. mai 2019 behandlet sak 37/19 "Valg 2019 – valgliste til godkjenning».

Menighetsrådet har, under forutsetning at alle som står på listen har stemmerett i soknet, godkjent følgende liste:

1. Eli Solberg (f. 1968/Haugerud)
  2. Sigmund Gulliksrud (f. 1959/Haugerud)
  3. Camilla Hansen Orfjell (f. 1977/Hellerud)
  4. Anne Guro N. Grette (f. 1999/Teisen)
  5. Espen Frøvik (f. 1971/Lutvann)
  6. Pål Kinn Hanstensen (f. 1964/Teisen)
  7. Ina Minascurta (f. 1976/Hasle/Østre Aker)
  8. Katrine Krogstad (f. 1999/Fjellhus)
  9. Birger Øverland (f. 1955/Trosterud)
  10. Eli-Anne W. Strandmann (f. 1974/Hellerud)
  11. Agnes K. Skjelbreid Andersen (f. 1969/Hellerud)
  12. Mette Bergstrøm (f. 1946/Haugerud)
  13. Sol Hallingstad (f. 1941/Lutvann)
  14. Kristin Bjorå (f. 1987/Fjellhus)

Menighetsrådet takker nominasjonskomiteen for godt og grundig arbeid og takker aller som stiller til valg.