Konfirmasjon - OPPDATERT

Lørdag og søndag 9. og 10. september 2017 er det konfirmasjon i våre kirker. Vel møtt i Haugerud kirke lørdag kl. 11 og i Østre Aker kirke søndag kl. 11. Les mer og se konfirmantbildene. OPPDATERT etter konfirmasjonen: Se bilder!

Konfirmasjon - OPPDATERT

Tradisjonen tro blir det konfirmasjon på lørdag og på søndag, og vi satser på at det blir en fin og høytidlig dag for alle, for konfirmantene, familie og venner.

Menighetstådet i Østre Aker og Haugerud ønsker til lykke med dagen!

Nedenfor ser du først de offisielle konfirmantbildene, tatt av Hans Klavestad. Klikk på dem, så blir de større.

Videre ser du bilder fra selve konfirmasjonsgudstjenesten i Haugerud kirke, og til slutt noen få fra konfirmasjonen i Østre Aker kirke.