Konserter i kirkene før jul

For mange er adventstiden også musikktid. Kom gjerne til konsert i kirkene våre før jul. Se oversikt. Her er det mye å glede seg til. Støtt lokale kulturaktører!

Haugerud strykeorkester

Søndag 21. november kl. 18.00 i Haugerud kirke. Julekonsert med Hellerudkoret og Tvetenkoret. Gratis inngang.

Søndag 28. november kl. 16.30 i Haugerud kirke. Julegrantenning med Hellerudkoret og Tvetenkoret. Gratis inngang.

Lørdag 4. desember kl. 16.00 i Haugerud kirke. Julekonsert med Østensjø skoles musikkorps. 150,- barn u/ 16 år gratis. Vipps til 10647.

Søndag 5. desember kl. 17.00 i Østre Aker kirke. Julekonsert med Viken Vokal.

Onsdag 8. desember kl. 19.00 i Østre Aker kirke. Julekonsert med Oslo Postorkester og PostCanto. 100,- barn 50,- Vipps til 11921.

Fredag 10. desember i Haugerud kirke. Haugerud strykeorkester.

Lørdag 11. desember kl. 19.00 i Østre Aker kirke. Julekonsert med Alna Janitsjar og I Fyr og Flamme. Gratis inngang.

Torsdag 16. desember i Haugerud kirke. Godlia/Trasop skolers musikkorps.

Torsdag 16. desember kl. 19.00 i Trosterudvillaen. Julekonsert med Sara Aimée Smiseth og Silje Vatne Heggem. 150,- barn 50,-. Gratis kaffe og kaker.

Søndag 19. desember i Haugerud kirke. Østensjø Janitsjar.