Bli med i prosjektkor!

Kirkekoret Alna Vocalis er 15 år! Det markeres med at koret med forsterkninger fremfører Bach-kantaten "Wachet auf ruft uns die Stimme". Vil du også være med i prosjektkoret?

Bli med i prosjektkor!

Stort korverk av Bach i Haugerud kirke

I anledning Alna Vocalis' 15-årsjubileum - siste søndag i kirkeåret, 26. november kl. 11

Som en del av gudstjenesten fremfører et forsterket kor kantaten Wachet auf ruft uns die Stimme av J. S. Bach. Dette meget spennende samarbeidet mellom korentusiaster, profesjonelle solister og et instrumentalt ensemble, etablert for anledningen, vil gi dypere innsikt i viktige sider ved Bachs musikalske verden.

Bli med

Alna Vocalis inviterer alle interesserte, særlig damestemmer, å bli med å synge dette inspirerende musikkverket. Det er øvelse i Haugerud kirke hver torsdag kl. 19-21 i menighetssalen. Generaløvelse 23. november kl 18.30-21.30.

Kom gjerne innom øvelsen

ta kontakt med dirigent Daina Molvika (se nedenfor).