Haugerud kirke fikses opp

Haugerud kirke blir litt finere. Kirkelig fellesråd i Oslo har bevilget penger og noe av arbeidene er gjort allerede.

Haugerud kirke fikses opp

Etter befaring i Haugerud kirke syntes Fellesrådet det kunne være på sin plass med enkelte forbedringer. Og etter at de fant litt penger, satte de i gang.

Foldeveggen mellom kirkerommet og menighetssalen var veldig sjaber. Nå er den allerede byttet ut med en flunkende ny vegg. Gled deg over den når du er i kirka.

Så har noen av ytterveggene vært svært skitne og dette har mange påpekt i flere år. Når dette skrives, jobbes det for fullt med veggvask, se bildet.

Endelig har det vært problemer med løse fliser ved hovedinngangen. Nå har en arkitekt kommet med forslag om en litt større oppfiksing av alle tre inngangspartiene i kirka. Dette ligger litt fram i tid, kanskje skjer det ikke noe før neste år - hvis pengene holder, da ...