Topp hemmelig Tårnagenthelg

Vi trenger deg som er 2., 3. eller 4.-klassing til å løse forskjellige oppdrag i kirka vår. Det blir lek og moro, tur opp i tårnet for å se på kirkeklokkene. Kanskje vi finner ut noe vi ikke visste fra før om kirken?

Topp hemmelig Tårnagenthelg

Det er Tårnagenthelg i Østre Aker kirke lørdag 19. og søndag 20. mars 2022 for alle 2., 3. eller 4.-klassinger.

• Lørdag er det agentmøte i kirka fra kl. 10 til 14.
  • Søndag møtes vi igjen i kirka kl. 10 til samling før Tårnagentgudstjenesten kl. 11.

Påmelding
innen onsdag 15. mars til Beate Sørensen (se nederst på siden). Vennligst oppgi navn og telefonnummer i påmeldingen.

Klikk her og last ned mer spennende informasjon. Her er det også spesiell informasjon til foresatte.

Vel møtt!