Takk, Svein Helge!

Etter seks år som sokneprest i Østre Aker og Haugerud menighet går Svein Helge Rødahl av med pensjon. Vi vil gjerne si en varm takk til Svein Helge, og inviterer til avskjedsgudstjeneste søndag 10. juni kl. 11 i Haugerud kirke. Etter gudstjenesten stor kirkekaffe.

Takk, Svein Helge!

I 2012 kom Svein Helge Rødahl som sokneprest til Haugerud menighet og i 2013 ble han, etter menighetssammenslåingen, sokneprest i Østre Aker og Haugerud menighet. Fra 1. januar i år har Svein Helge vært seniorprest i menigheten og skal nå avslutte sin aktive kirkelige tjeneste.

Gjennom disse årene har han møtt så mange, i forbindelse med møter, skolegudstjenester, stevner, grupper, allle slags aktiviteter i menigheten - og mye annet. Denne kontakten vet vi han har satt stor pris på.

Vi inviterer derfor dere alle til avslutningsgudstjeneste og kirkekaffe for Svein Helge

søndag 10. juni 2018 kl. 11 i Haugerud kirke,
med etterfølgende kirkekaffe.

Vi håper mange av dere har anledning til å sette av dagen.

Gi gjerne beskjed om dere vil komme med en hilsen under kirkekaffen.