Ungdomsgjengen overnattet i Haugerud kirke

Natt til lørdag 31. oktober 2015 var det fullt liv i kirka. Ungdomsgjengen hadde treff som startet fredag 30. oktober - og fortsatte til lørdagen.

Ungdomsgjengen overnattet i Haugerud kirke

Ungdomsleder Mathias sier dette:

Kvelden og natten var veldig vellykket. Det var rundt 20 ungdommer som var med på overnattingen. Vi hadde mye moro med middag, quiz og basing nede i ungdomssalen. I tillegg hadde vi en flott samling i kirken med andakt og opplegg av et team som kom fra bibelskolen i Grimstad. Etterpå hadde vi tre grupper i "solide samtaler" om temaet Bibelen - Guds ord er levende. Gruppene ble avsluttet  med bønn. Kvelden tok ikke slutt for de mest hardføre som var oppe hele natten. Morgenen etter ble startet med frokost, morgenmøte og lovsang.

Vær gjerne med og be for ungdomsarbeidet! Ungdomsarbeider Mathias kan kontaktes hvis det ønskes spesifikke temaer som kan nevnes i bønn.