"Verdens hat og vrede skal vendes om til fred"

Så er det duket for kormusikk i Østre Aker kirke igjen. Denne gang, søndag 22. november 2015 kl. 19, er det vårt eget kor, Alna Vocalis, som bidrar. Sammen med Nerina Weiss på cello.

"Verdens hat og vrede skal vendes om til fred"

Unn deg en konsert med norsk kormusikk. Det blir verker av Sandvold, Draugedalen, Hansen, Sløgedal og Gjeilo. Fremført av Alna Vocalis, og med Nerina Weiss på cello.

Billetter ved inngangen (150/100/barn og ungdom gratis).