Praktisk info om Krypten

I leieprisen inngår bruk av alt tilgjengelig dekketøy og utstyr, inkludert piano og lydanlegg i amfi. Kjøkkenet er utstyrt med middagstallerkener, dyptallerkener, lunsjtallerkener, kaffekopper og skåler, bestikk, vannglass, stettglass, karafler, termokanner, serveringsfat og boller, kniver og fjøler, bakeutstyr, noen vaser og noen telysbeholdere. Det er nok dekketøy til ca 100 kuvert.

Foruten kaffefiltre og vaskemiddel som inngår, må leietaker selv medbringe forbruksvarer så som duker, servietter, stearinlys, kjøkkenrull, kaffe, te og lignende.

Bord og stoler kan flyttes mellom rommene, men skal etter endt arrangement plasseres tilbake der de sto ved ankomst.
Ved endt arrangement skal alt dekketøy skylles, settes i oppvaskmaskin og kjøres på kortprogram, for så å tømmes. Alle overflater på benker og bord skal tørkes av, gulv kostes og alt avfall tømmes. Koster finnes i bøttekott, i sørenden av kjøkkenet.

Kontainere for avfall finnes på siden av Uranienborg kirke, ved grusplassen. Plast, papp – og matsøppelkontainerne er låst med hengelås. Kontainer for restavfall er åpen. Leietaker må derfor selv håndtere alt utenom restavfall.
Alle lys skal slukkes ved hovedbrytere hovedinngang.

Erstatning
Ødelagt utstyr og/eller inventar medfører erstatningsansvar og bør på eget initiativ meddeles daglig leder i etterkant av arrangement. Utløst alarm ved utrykning faktureres etter sikkerhetsselskapets gjeldende satser.

Betaling
Betaling fra private leietakere skjer som hovedregel over Vipps til nr #10202, betalingen merkes med «Leie krypten + dato» og betales innen utgangen av leieforholdet.
Bedrifter, lag og foreninger med eget organisasjonsnummer kan få faktura via EHF. Dette avklares ved kontraktsinngåelse.

Avbestilling
Dersom avbooking skjer èn måned før avtalt leiedato, betales 10% av avtalt pris.
Dersom avbooking skjer 2 uker før avtalt leiedato, betales 50% av avtalt pris.
Dersom avbooking skjer under 1 uke før avtalt leiedato, må avtalt pris betales i sin helhet.

Kontaktinformasjon for Uranienborg menighet

Uranienborg kirke ligger på Uranienborghøyden rett bak Slottet. Ta 11-trikken fra Majorstua eller Kjelsås og gå av på Briskeby. Kirken ligger rett ved skolen.

Gavebidrag til menighetens arbeid:
Orgnr. 971.514.361
Kontonummer: 1600.21.66066