Familietur til Nordmarkskapellet 19. - 20. oktober

Vi gjentar suksessen! Bli med på familietur til høsten!

Familietur til Nordmarkskapellet 19. - 20. oktober

Hjertelig velkommen til familietur - for alle typer familier - til Nordmarkskapellet 19. - 20. oktober! Her er barn og voksne i alle aldre og alle typer familier velkomne til å bli med! Vi blir bedre kjent med hverandre, leker, har gudstjenesteverksted, spiser middag sammen, har kveldsavslutning og feirer gudstjeneste i kapellet søndag kl 12.

Vi overnatter, og vil så langt det er mulig, fordele ett rom per familie. Si fra hvis familien din har spesielle «sovebehov». Søndagen spiser vi frokost, og deltar på gudstjenesten kl 12, før vi rydder etter oss og vender snutene hjemover. Om man bare ønsker å komme en av dagene, eller komme begge dagene, og sove hjemme, er det mulig.

All viktig info om turen finner du på appen Spond! Her er lenken til Spond: https://group.spond.com/FKSAC
Ved spørsmål om Spond, ta kontakt med kapellan Johannes på tlf 41283677.

Pris ved overnatting:
kr 250,- per person. Prisen gjelder alle aldre, bortsett fra babyer i medbrakt seng, som deltar gratis. Pris ved dagsbesøk lørdag: kr 50,- per person.

Avreise: kl 11.30 fra Frognerseteren T-banestasjon. Det vil være mulig å ta kollektivt til Frognerseteren T, eller parkere bilen på en parkeringsplass i nærheten. Noen kommer til å gå inn derfra, noen kommer til å sykle inn. Det er fine grusveier på vei inn til Nordmarkskapellet, hvor man både kan sykle (med eller uten sykkelvogn) og/eller trille barnevogn. Vi tar lunsjpause ved Tryvannsstua, smør med matpakke til det. Det vil også være mulig å komme inn til Nordmarkskapellet senere i løpet av lørdagen, for de som ønsker det.

Retur til Frognerseteren: ca 16 søndag. Vi regner med avreise fra Nordmarkskapellet søndag ca kl 14.

Frakt av mat og utstyr inn til Nordmarkskapellet skjer ved umotorisert kraft. Personer som har en funksjonshemning som gjør at de ikke kan gå, kan søke om kjøretillatelse fra Oslo kommune. Legeattest må legges med søknaden. Les betingelsene før du søker. Utgangspunktet er strenge reguleringer og en streng praktisering av regler og forskrifter. Søknad om kjøretillatelse for strekningen Hammeren – Nordmarkskapellet kan fylles ut her. Søk minimum 2 uker før turen.

For spørsmål, ta kontakt med kapellan Johannes, som blir med fra staben eller med Erlend Neervold, primus motor for tur fra familiene: erlend.hanssen@gmail.com