Ådne Svalastog skifter beite

Vår kantor Ådne Svalastog har takket ja til stilling som kantor i Holmlia menighet med tiltredelse i september.

Ådne Svalastog skifter beite

Svalastog har tjenestegjort i Voksen i to perioder. Menigheten er blitt svært glad i ham og har satt stor pris på ham og hans tjeneste.

"Det bød seg en fristende mulighet for nye og spennende jobbutfordringer når Hans Olav Baden gir seg som kirkemusiker i Holmlia. Etter snart 10 år til sammen som kantor i Voksen kjenner  jeg på behov for forandring, men jeg vil fortsatt ha stor tilhørighet til Voksen menighet og kirke", sier Ådne, som er åpen for å vikariere her og å bidra som frivillig. – "Voksen vil alltid ha en spesiell plass i mitt hjerte", understreker han.

Menigheten kommer til å savne ham, men ønsker ham samtidig lykke til.  "Ådne er en kollega som vi selvsagt aller helst skulle beholdt her. Han betyr utrolig mye for oss både som musiker og menighetsbygger. Samtidig må vi respektere at han nå ønsker nye utfordringer. Vi ønsker ham lykke til og Guds velsignelse videre", sier sokneprest Hans Aage Gravaas.

Vi mister en kjær kollega og kantor i Voksen, men Ådne er fortsatt vår gode venn!