Bursdagsfest for alle 5-åringer!

Alle 5-åringer er invitert til å feire kirkens fødselsdag, nemlig pinsen! Det er i Voksen kirke 30.mai kl.16.30-18.00. 5 åringene er også invitert til å bli med på familiegudstjeneste 9.juni, på skaperverkets dag. Bli med!

Bursdagsfest for alle 5-åringer!

Torsdag 30. mai kl. 16.30- 18.00

Du som fyller 5 år i løpet av 2024, er velkommen på 5-års samling i Voksen kirke hvor vi skal feire kirkens fødselsdag! Vi starter med å spise pølser. Etterpå skal bli kjent med hverandre og leke sammen. Vi skal også høre om hva som skjedde i pinsen, synge litt og finne ut hvorfor dette blir kalt kirkens bursdag. Vi gleder oss til å bli kjent med deg!

Søndag 9.juni kl. 11.00

Søndag 9.juni er du med familie og venner hjertelig velkommen til skaperverkets dag. Det er en familiegudstjeneste med grilling og masse gøye aktiviteter ute etter gudstjenesten. Bl.a kan barna få prøve bruskasseklatring.

Påmelding via qr-koden eller nettside: