Formiddagstreff våren 2021

Det siste året har, på grunn av Korona-pandemien, vært preget av uforutsigbarhet og avlyste arrangementer. Det gjelder også vårt formiddagstreff. Vi hadde et håp om at 2021 skulle bringe med seg bedre tider, men det har dessverre vist seg å være minst like uforutsigbart og vanskelig å planlegge som forrige år.

Formiddagstreff våren 2021

I januar ble det ikke formiddagstreff, og det blir det ikke i februar heller. Derimot har vi lagt planer for resten av våren, og håper veldig at vi får til å igjen samles på menighetssenteret for kaffe, prat og hygge. Vi har også lagt inn et treff i juni, for å «ta igjen» noe av det tapte fra i vinter. Fullstendig program ligger nederst på siden.

Vi må selvfølgelig ha i bakhodet at ting kan snu raskt, men som sagt er vi veldig klare for å arrangere formiddagstreff for dere igjen. Vi vil alltid følge de til enhver tid gjeldende regler for smittevern, det skal være helt trygt å komme på formiddagstreff!