Kirkerottene i Kongsberg kirke

Vi ønsker alle 4. åringer med familie velkommen til Kirkerotte-teater i Kongsberg kirke fredag 4. november 2022 kl. 17:30. «Kirkerottene og Lea Mus» er en teaterforestilling for barn og familier, og foregår i kirkerommet.

Kirkerottene i Kongsberg kirke

«Kirkerottene og Lea Mus» er en teaterforestilling for barn og familier, og foregår i kirkerommet. Kirkerottene, Vesle og Fredo, får besøk av Lea Mus som har rotet seg bort fra familien sin. Hun klarer ikke å finne veien hjem igjen, men kan Kirkerottene hjelpe? I kirken er det flere som har problemer. Kari prest skal fortelle barna om sauen som ble borte, men nå klarer hun ikke finne tøysauen som skal brukes til fortellingen.

Forestillingen varer i ca. 35 minutter. Den passer for alle barn
og er spesielt egnet for barn mellom 3-6 år.

Du kan bli bedre kjent med kirkerottene på www.kirkerottene.no.
Etter forestillingen serverer vi boller og saft/kaffe til alle i kirken.
Det koster ingenting å være med, men det vil være mulig gi en gave til barne- og ungdomsarbeidet i Kongsberg kirke (Vippsnr. 502367)

Velkommen!

------

Kirkerottene er en del av trosopplæringsplanen til Kongsberg og Jondalen menighet for å kunne tilby trosopplæringstiltak til alle barn og unge mellom 0-18 år. Vi ønsker at alle skal ha mulighet til å delta på samlingen. Hvis din 4-åring har behov for oppfølging og/eller tilrettelegging som vi trenger å vite noe om, gi oss beskjed om dette (f.eks. allergier sykdommer/medisiner).