SingIt

SingIt er et TenSing-kor for ungdommer, med fellesskap, sang og moro. Koret synger sanger innenfor sjangerne gospel og pop. SingIt øver på Menighetssenteret hver tirsdag kl. 19:00, og koret drives av eget valgt ungdoms-styre.

SingIt

I tillegg til korøvelsene drar koret på helgesamlinger høst og vår, har sosiale samlinger (med overnatting) på Menighetssenteret, har miljøkvelder og deltar på gudstjenester i kirkene våre. Vi synger på kveldsmesse en gang hvert halvår, deltar på konfirmasjonsgudstjeneste og er med på familiegudstjeneste i Kongsberg kirke og lysmesse i Jondalen kirke på 1. søndag i advent. Gruppa arrangerer egne konserter og er også med på ulike korprosjekter.
Koret er med i Norges KFUK-KFUM.

Dirigenter for SingIt er Alma Møller Jonassen, Oskar Løwer Nordgård og Richard Dahn. Kantor Kristin Flatland Solbu akkompagnerer på piano.

Deltakeravgift: kr. 400,- pr. skoleår. Kontigent til KFUK-KFUM på kr. 200,- betales i tillegg.