Kyrkjestova - utlån

Lærdal sokneråd leiger ut møtesal og allrom og kjøkken til dømes til minnestund, konfirmasjonsselskap, andre typer selskap, møter med meir.

Lærdal sokneråd leiger ut møtesal, allrom og kjøkken til ulike arrangement som selskap, minnestund, møter med meir. Det er bord, stolar og dekkety til omlag 40 personar.

Leige av kyrkjestova koster:.Møteverksemd på kveldstid kr. 1.000,-, Minnesamvære kr. 2000,- og kr. 3000 for dåpsselskap, konfirmasjon og selskap der ein kan låne kyrkjestova inkl. kjøkken helg/inntil tre dagar. Det er ikkje høve å nytte alkohol i kyrkjestova. Ta kontakt med kyrkjeverja om dette skulle vere av interesse.