Tid og stad for førehandsrøysting - kyrkjeval - digital røysting

I perioden 10. august til 8. september vil det vere mogleg å førehandsrøyste ved kyrkjevalet. Nedanfor finn du ei oversikt over kvar og kor tid det vil vere mogleg å førehandsrøyste.

Bilete av valurne

I perioden 10. august til 6. september vil det òg vere mogleg å førehandsrøyste digitalt.

Nytt ved dette valet, er at ein kan stemme digitalt. Gå inn på kyrkjevalet.no og "klikk her for forhandsstemme". Der kjem du inn på ein link og kan videre logge deg på med BankId eller anna elektronisk id.

Link: https://www.kirken.no/nb-NO/om-kirken/slik-styres-kirken/kirkevalget/forhandsstem-i-kirkevalget/

Oversikt over når ein kan førehandsrøyste på kyrkjekontoret:

•          Frå 10.08 til 08.09 kan ein førehandsrøyste kvar tysdag mellom kl. 10-14.00 på kyrkjestova.
  •          27.08 kan ein førehandsrøyste på kyrkjestova kl. 14-15.00 (etter gudstenesta).
  •          31.08 kan ein førehandsrøyste på kyrkjestova mellom kl. 15.00-20.00.
  •          Det vil bli arrangert førehandsrøysting på Lærdal bu- og omsorgssenter.4
  •       Ein kan ta kontakt på tlf 40 43 69 71 om tidene ikkje skulle passe og ein ynskjer å gjere avtale om tid utanom det som er sett opp her.