Til internt bruk.

Hentet fra Sinsen menighet

Framgangsmåte:

Lag "recurrent events" for gjentagende hendelser. Bruk sideegenskapene til den gjentagende hendelsen, for å fylle inn all informasjon som er lik hver gang. Når du har publisert genereres en liste av alle forekomstene i det oppgitte tidsrommet. Dersom du nå skriver inn ny informasjon i noen av disse, vil den generelle informasjonen bli byttet ut med / overstyrt av den spesielle. OBS! Kategorimerkingen overstyrer ikke, men legger bare til. Det er dermed umulig å fjerne en kategori for bare én forekomst.

Kategorier som ikke overføres automatisk:

Kor og musikk, og Barn og unge ser ikke ut til å fungere som de skal

Omtrent slik bør hendelser merkes:

Gudstjenester - Gudstjeneste, Møteplasser, Familier NÅR det er søndagsskole/familiegudstjeneste (ikke ferie)

Babysang - Familier

Flexus og Kor PasseStor - Barn og unge, Kor og musikk

Prosjektkor - Kor og musikk

Åpen Kirke - Familier, Møteplasser

Kjellerklubben - Barn og unge

Mat & Prat - Voksne, Møteplasser

Formiddagstreff - Eldre, Møteplasser

Eldresenter - Eldre, Møteplasser