Ny kyrkje på Frekhaug - kva er ståa?

13.12 bestemte Meland kommunestyre seg for å setje av 70 millioner kroner til ny kyrkje i Meland. Men dei overraska med å flytta kulturhusdelen over på ungdomsskulen og setja av pengar til symjebasseng. Dette var ei uventa vending og går i mot forslaget til vedtaket som formannskapet gjorde.

Ny kyrkje på Frekhaug - kva er ståa?

Etter møte var kyrkjeverje Anne Sofie Uthaug og kyrkjeutvalet først og fremst letta. Sjølv om vi har jobba for eit kombinasjonsbygg så er det viktigaste at pengane vart sett av. Til Strilen hadde Anne Sofie følgjande kommentar: "Det hadde vore veldig tøft og demotiverande om heile kyrkjeprosjektet hadde forsvunne ut no. Meland treng ei ny kyrkje. Den gamle er ikkje stor nok til den store aktiviteten me har i kyrkjelyden har i dag, og den ligg på feil plass i forhold til der folk bur" Du kan lese heile saka i Strilen.

Neste steg

No vert det arbeidd med å få på plass ein tomt og behovsanalysen må reviderast med tanke på at kulturhusdelen ikkje lenger er ynskja inn frå kommunen si side. Vi skal få til mykje god kultur i den nye kyrkja uansett.

Det vi må stå saman om framover er å få på plass et godt og teneleg bygg for alle, i alle aldrar.

Kontaktinformasjon for Meland kyrkjelyd

Kontoradresse: