Dåp 2021 i Mo kyrkje

Gode foreldre i Modalen! De er hjarteleg velkomne til å døype barnet dykkar i Mo kyrkje.

Dåp i Mo kyrkje

Mo sokn ynskjer å være både praktiske og fleksible tok til at dåp vert gjennomført.

Måten å gjere det på er å tilby eigen dåpsseremoni for kvart barn m/fylgje. Ein seremoni varer ca ein halvtime, så må me legge til litt tid før og etter.

Koronareglane endrer seg nærmast frå veke til veke, og planen regjeringa har for gradvis gjenåpning ( https://www.regjeringen.no/no/tema/Koronasituasjonen/plan-for-gradvis-gjenapning/id2842645/ ), har ikkje faste datoer me kan forholde oss til. Det er likevel grunn til å tru at tiltaka vert lempa utover året. P.t. får me plass til ca 35 personer i kyrkja med «faste tilviste plasser».

Ta kontakt dersom de ynskjer å døype barnet – så finn me fram til både dato og klokkeslett som passer.

Mail: kyrkjekontoret@modalen.kommune.no
Tlf/SMS: 97675416 ( kyrkjeverje )

Kontaktinformasjon for Mo Sokn

Kyrkjekontoret
5732 Modalen

Kyrkjestove og kyrkjekontor flytta januar 2022 inn i Flodmaal, det nye nærings- og tenestesenteret i Modalen.

Ta kontakt for å avtale møte.

Sentralbord: 53 00 34 90 ( Merk nytt telefonnummer frå 1. februar 2022 )
E-post:
kyrkjekontoret@modalen.kommune.no