Ord for dagen - 18.05.2020 av sokneprest Eli Vatn

Volbu kyrkje 18. mai. Enno ei stund går morgonbøna sin gang frå Volbu kyrkje.

Foto: Eli Vatn

Men snart, snart, smått om senn bryt vi isolasjonen, om vi ikkje bokstavleg tala kliv over alterringen for å kunne gå ut og inn til kvarandre.

Nokre familiemedlemar sneik seg med på morgonbøna i går morges! I dag skal dei få tene som eit lite håp for ei varm, frisk og fri framtid. Det er gjerne de uskyldige som har skjønt det best!

Andre Bjerke har ein snert til nokon av oss, men det tåles når ein aner det som er betre.

Å tale om Gud

Enhver blir snakksalig i sin tro.

Friske som druer må dine ord være
hvis du vil tale om Gud! De ord som er brukt,
er ikke lenger unge av saft som bæret.
Talen om Gud er gammel nedfallsfrukt.

Bedre er det å tie om Gud enn å tale.
Bedre å savne usalig en å gjøre sitt savn
åndelig snakksalig… Hanen vil gale
når du fornekter en gud ved å plapre hans navn.

Du som har «funnet din gud» og tror du skuer
«meningen med det hele», og «følger Hans bud»:
var dine ord om guden friske som druer?
Ingen uten et barn bør tale om Gud.

André Bjerke.