Blomefond - gje ei gåve til kyrkjestadene i Gaular

Gåva vil bli brukt til å gjere det finare i kyrkja eller ved gravplassen utanom det som er vanleg drift og vedlikehald. Gåva kan ikkje nyttast til enkeltgraver. Betal med Vipps eller kontonr. 3705.40.68353. (Merk med «Blomefond» og kyrkjestad ved betaling til kontonummer)

Gåvekort med bilete teikna av Leif Lundgren

Vippsnummer:
Blomefond Viksdalen kyrkje #696884
Blomefond Sande kyrkje #696886
Blomefond Bygstad kyrkje #696887
Blomefond Hestad gravplass #696888

Vedtekter for blomefond/gåvefond:
1. Gåvemidlar kan nyttast til pynting og oppgradering av kyrkjene og på gravplassane, ut over det som føl av ordinær drift av anlegga.
2. Føremålet for bruk av midlane må vere gjort kjent for dei som tenkjer å gi gåve til fondet.
3. Soknerådet forvaltar fondet, og avgjer kva midlane skal nyttast til. Soknerådet kan delegere til anna utval å disponere fondet.
4. Fondet skal stå i rekneskap/balanse hos fellesrådet, med eige bunde fond pr kyrkje med gravplass. Innbetaling til fondet via lokalt sokneråd sin konto, inkl Vipps.
5. Kyrkjeverja/andre tilsette står for oppfølging av bruken i tråd med føringar frå soknerådet.

Du kan laste ned gåvekortet her eller hente på kyrkjekontoret etter avtale.