Sande kyrkjelydshus

Kyrkjelydshuset står ved sida av Sande kyrkje. Her er god plass til mange slags arrangement. Vi har wifi, lydannlegg, prosjektor og skjerm. Kjøkkenet er nytt, stort og velutstyrt. Flygelet kan du òg bruke mot eit tillegg i prisen.

Sande kyrkjelydshus

Kven kan leige kyrkjelydshuset?
Vi ynskjer velkomen både til barnedåp, til bursdagsfeiring for store og små, konfirmasjon, bryllaup og minnesamvær, kurs, basar og konsert. Huset er eit kyrkjelydshus, og alkohol kan difor ikkje nyttast her. Har du spørsmål og lurar du på om dette er noko for deg neste gong du skal ha selskap, ta kontakt, vi syner deg gjerne lokala.

Utleigeprisane:
Storsal utan kjøken kr.700
Småsal utan kjøken kr.400
Småsal med kjøken kr.800
Storsal og småsal med kjøken kr.1500
Konsertar med billettinntekt/inntektsgjevande arrangement kr. 1500

Enkel overnatting for lag og organisasjonar med kjøken og opphaldsrom (må ha eige liggeunderlag/sovepose) kr.100 pr. person per natt
NB! Vask kjem i tillegg til utleigeprisane, á kr.270 pr time.

Utleige av bord kr.60 pr. bord
Utleige av stolar kr.30 pr. stol

Leige av flygel:
Konserter ved inngangspengar kr.400
Arrangement utan inntekt kr.100
Evangeliske møter kr.50
Basarar kr.100

For å bestille huset, ring sentralbordet 57 82 81 80 og be om Sande kyrkjelydshus
eller send epost til post.gaular@sunnfjordkyrkja.no.