Tysdagskafé på Sande

Gaular Frivilligsentral og Kyrkja i Gaular startar opp igjen med Tysdagskafé på kyrkjelydshuset tysdag 16. august. Tilbodet skal vere for alle på Sande. Det er gode parkeringsmoglegheiter, kort veg frå sjukeheimen, rullestolvennleg, og barnevognvennleg. Velkomen!

Tysdagskafé på Sande

TYSDAGSKAFÉ
Sande kyrkjelydshus

Kvar tysdag frå kl. 10:30 til 13:00.

Gaular Frivilligsentral
Sandra Hjønnevåg
Tlf: 412 03 807

For å realisere dette treng vi frivillige som kan hjelpe til med å lage til vaffelrøra, steike vaflar, lage kaffi, servere og rydde opp. Vi treng 2-3 stykker kvar tysdag. Om du kjenner nokon som kunne tenke seg dette eller du kunne tenkt deg å hjelpe til sjølv, ta kontakt med Sandra Hjønnevåg, tlf: 412 03 807.