Kyrkjevalet 2023

Det er kyrkjeval 11. september 2023. Alle over 15 år som er medlem i Den norske kyrkja kan stemme ved kyrkjevalet for å skape framtidas kyrkje. Her kan du lese om valet i Sunnfjord, finne vallister og informasjon om førehandsrøysting og om valdagen. Nytt i år er at alle kan førehandsrøyste på nett i perioden 10. august til 6. september. På sjølve valdagen 11. september må ein møte opp i eige sokn for å røyste i kyrkjevalet, men førehandsrøysting er felles for heile Sunnfjord kyrkjelege fellesråd. Ved å bruke di stemme i kyrkjevalet kan du vere med på å forme korleis Den norske kirke skal vere: der du bur, i regionen din og over heile landet.

Kyrkjevalet 2023