Velkomen til julefeiring på Førde Kyrkjetun!

Det er fint å vere saman med andre julekvelden, og vi inviterer også i år til fellesskap på Førde Kyrkjetun. Særleg dei som ikkje har ikkje har så mange nære her. Det er framleis avgrensingar på kor mange som kan vere saman, og vi har såleis færre plassar enn tidlegare. Det er difor ekstra viktig å vere tidleg ute med påmelding i år! Smittevernreglane vert følgde.

Velkomen til julefeiring på Førde Kyrkjetun!

Det vert servert tradisjonell norsk julemat, vi syng julesongar og har nokre fine timar saman.

Julefeiringa startar klokka 17.00 og sluttar omlag kl 20.00
Det kostar ikkje noko å vere med på arrangementet.

Dette er eit arrangement i regi av Den Norske Kyrkja og Friskliv og frivilligsenteret i Sunnfjord kommune.

Har du lyst å vere med?
Påmelding med namn og telefonnummer innan 15.desember til:

Friskliv- og frivilligsenter: Telefon 47688025

E-post: frisklivogfrivillig@sunnfjord.kommune.no