Koronaoppdatering 25.03.21

Det er innført nye retningslinjer frå styresmaktene og oppdatert smittervernrettleiar som gjeld frå 25. mars. Dei nasjonale retningslinjene rår frå at det blir arrangert gudstenester og andre arrangement, både ute og inne. Føremålet er å unngå at ein samlar folk. Ut frå sitt mynde til å forordne gudstenester, ber biskopen om at dette rådet vert følgd opp i alle kyrkjelydar. Det blir derfor ingen gudstenester i kyrkjene våre denne påska.

Koronaoppdatering 25.03.21

Gravferd kan arrangerast med inntil 50 personar til stades. Styresmaktene tilrår at alle samlingar og arrangement utanom dette blir avlyste eller utsette.

Når vigsel eller dåp ikkje kan avlysast eller utsetjast, kan den gjennomførast med inntil 20 personar til stades innandørs, 50 utandørs. Ta kontakt med kyrkjekontoret viss du har spørsmål om gjennomføring av dåp eller vigsel, eller vil endre dato.

Kyrkja kan drive omsorgsarbeid i ramma av ein-til-ein (evt. ein til to der desse bur saman), og barne- og ungdomsarbeid.

Frå no gjeld råd om 2 meter avstand i alle retningar og i alle tilfelle, og det er anbefaling om bruk av munnbind når ein ikkje klarer å overhalde dette.

Det er mogeleg å ha vandringar utandørs som ikkje samlar deltakarar til faste tidspunkt og kyrkjene kan vere opne utan at det er arrangement.

Følg gjerne kyrkjelyden din på Facebook:

Nettressursar: