Vil du bli kyrkjeverje i Sunnfjord?

Vi har ei ledig fast 100% stilling som kyrkjeverje (dagleg leiar) i Sunnfjord kyrkjelege fellesråd. Søknadsfrist: 3. april 2022.

Førde kyrkje er ei av 12 kyrkjer i Sunnfjord kyrkjelege fellesråd

Arbeidsoppgaver

• Dagleg leiar for fellesrådet si verksemd
  • Personalansvar for dei tilsette i fellesrådet
  • Ansvar for HMS-arbeid
  • Ansvar for økonomi og langtidsplanlegging
  • Ansvar for drift og vedlikehald av kyrkjebygg og kyrkjegardar/gravplassar
  • Ansvar for gravplassforvaltninga i kommunen
  • Sekretær og sakshandsamar for fellesråd og utval
  • Ha god kontakt med offentlege myndigheiter og andre samarbeidspartnarar

Kvalifikasjoner

• Erfaring som leiar med personalansvar – blir lagt stor vekt på
  • Erfaring innan organisasjonsutvikling
  • God innsikt, interesse og engasjement for kyrkjeleg verksemd, og kjennskap til Den norske kyrkja som organisasjon, samt krav om medlemskap i Den norske kyrkja.
  • God økonomi- og IKT-kunnskap
  • Universitets-/høgskuleutdanning, gjerne innan økonomi og leiing, - søkjarar utan
    høgskuleutdanning blir også vurderte.
  • Evne til å kunna arbeida målretta og systematisk
  • God skriftleg og munnleg framstillingsevne
  • God kjennskap til offentleg forvaltning

Personlige egenskaper

• Ha gode evner til kommunikasjon og samarbeid
  • Lagbyggar som skaper relasjonar internt og eksternt
  • Likar å arbeide målretta og systematisk
  • Vere fleksibel og kunna møta utfordringar

Vi tilbyr

• Ei interessant og utfordrande stilling
  • Kollegafellesskap med andre kyrkjeverjer i prostiet og i bispedømet
  • Løn etter avtale
  • Tilsetjing og arbeidsvilkår i samsvar med gjeldande lover, forskrifter og avtalar innan KA sitt tariffområde
  • Pensjonsordning i KLP
  • Arbeidsrettleiing og ulike kurs for kyrkjeverjer

Sunnfjord kommune har rundt 22000 innbyggjarar, med Førde som kommunesenter. Her er storslått natur med flotte fjell, elvar, vatn og fjordar.  Kyrkja står sterkt i bygdene våre. Vi har god oppslutning på gudstenester, til dåp og konfirmasjon, og vi har godt samarbeid med kommunen. Vi har hovudkontoret i Førde, og lokale kyrkjekontor på Vassenden, Sande og i Naustdal.

Det er rundt 40 tilsette i fellesrådet – mange i små stillingsstorleikar, knytt til aktivitet i dei 12 kyrkjene og på dei 14 gravplassane våre.  I arbeidslaget har vi med 4 sokneprestar, 1 kapellan, 1 prostiprest og prost.

Kyrkja skal vere ein møteplass for alle, der menneske kjenner at dei høyrer til og vert utfordra til tru og teneste. Kyrkja skal vere ein viktig ressurs for å skape gode lokalsamfunn, prega av nærleik, omsorg identitet og kultur. Vi er opptekne av nyskaping, utviklingsarbeid, god involvering og inkludering av frivillege.