Vi ringjer påska inn

Det vert ei annleis påskehøgtid med stille, bøn og venting på håp. Faren for koronasmitte gjer noko med dei fleste av oss. Denne påska opplever vi noko av den same forvirringa og kontrastane som det vert fortalt om i evangelia: fellesskap og einsemd, redsle og isolasjon, liv og død, mørke og lys, liding og trøyst, sorg og håp. For første gong vert alle kyrkjene stengde i påska. I Sunnfjord vil vi likevel formidle påskebodskapen på ulike måtar, bl.a. med kyrkjeklokkene.

Vi ringjer påska inn

Naustdal
Høgtidsringing påskeafta: kl 17-18 både Naustdal og Vevring.
Naustdal kyrkje: Palmelaurdag kl 17 og ringing som om det skal vere gudsteneste 1.påskedag kl 11.

Gaular
Alle 3 kyrkjene: Høgtidsringing påskeafta kl 17.00-18.00 og ringing som om det skal vere gudsteneste 1. påskedag kl 11.00.

Jølster
Høgtidsringing alle kyrkjer, påskeafta kl 17.00-18.00.
Helgheim kyrkje: ringing til «køyr-inn-gudsteneste» på parkeringsplassen ved kyrkja kl 11.00 1. påskedag.

Førde
Palmelaurdag kl 17.00.
Høgtidsringing påskeafta: kl 17.00-18.00.
Ringing som om det skal vere gudsteneste 1. påskedag kl 11.00.

Holsen og Haukedalen kyrkjer

Det er høve til å følgje gudsteneste på radio og TV på søndagar òg gjennom påskehelga. I tillegg vert det lagt ut «søndagstankar» på heimesidene her i Sunnfjord og dagleg bøn på Bjørgvin bispedøme sine nettsider.