Folkemøte om nye Charlottenlund kirke

Hvordan bli en kirke for lokalsamfunnet? Torsdag 25. april kl. 19 kan du høre om planene og prosessen med den nye kirka, også kalt «Den grønne katedral». Velkommen!

Slik er kirkehagen tegnet av arkitektene. Det er tiltenkt en urtehage, og et bed for grønnsaker og bærbusker på utsiden av kirka. Illustrasjon: Ateljé Ö

Et lite arkitektfirma fra Gotland danket ut hele 176 andre, og gikk 1. desmber helt til topps i arkitektkonkurransen for ny kirke på Charlottenlund, også kalt «Den grønne katedral». Les alt om dette HER!

For å informere publikum om planer, historikk, bidrag og bruk, inviterer vi nå til et folkemøte om den nye kirka. All info om folkemøtet finner du på plakaten under. Velkommen!

Arrangementet finner du på Facebook