Familiegudstjeneste med kirkebok for 4, 5 og 6- åringer i Strinda kirke

Søndag 21. april 11.00 blir det forhåpentlig god stemning i Strinda kirke med mange barn til stede som skal få sin kirkebok.  Et lite familieteater - "Jula varer helt til påske" - forteller om Jesus fra han var et lite barn til han var voksen og gjorde mange fantastiske ting for menneskene rundt seg.  Vir tror også de voksne vil følge godt med her. Det blir noe godt å spise etterpå, og mulighet til enkel forming,

Familiegudstjeneste med kirkebok for 4, 5 og 6- åringer i Strinda kirke

Hei!

Velkommen til familiegudstjeneste med utdeling av Min kirkebok 4 og Min kirkebok 6.
Det vil også bli et teaterstykke underveis som heter «Jula varer helt til påske».
Enkel kirkekaffe etterpå!

Dette er et samarbeid mellom  - Strinda og Strindheim

Fint å møte i god tid for å bli registrert og finne en fin plass!