Erlend Elias

Kjendisstylist, make-up-artist, frisør og foredragsholder, jobber også med samisk design og mote. Ga ut boka «Fra Tysfjord til Tigerstaden» i 2019.

Erlend Elias

Hvordan vil du huske året 2019?
Jeg vil huske året som ett år som har vært tungt, har måtte funnet meg selv på nytt, og måttet kjent på følelser som jeg ikke visste fantes. Samtidig har det vært fint, alle samtalene med mine nærmeste som vi måtte ha hatt med tanke på min pappas død.
Så det er på en måte at jeg har startet livet på nytt.

Hvordan feirer du jul?
Til julen skal jeg være helt rolig, sammen med min mor, bror og stefar. Så skal jeg være i pappas hus alene noen dager å reflektere over året som er gått, og glede meg til det nye året.