Torstein Lerhol

Torstein er fylkespolitiker for Senterpartiet Valdres og var partiets ordførerkandidat i Vang under valget i høst. Han jobber til daglig som avdelingsleder i Stendi, med ansvar for 700 ansatte. Torstein ga også ut boken «Hemningsløs» tidligere i år. Han ble diagnostisert med muskelsykdommen Spinal Muskelatrofi da han var ett år.

Torstein Lerhol

Hvordan vil du huske 2019?
For meg har 2019 vært et veldig givende år, som har bydd på både opp- og nedturer. Jeg har vært så heldig å få utgitt en biografi som ble veldig populær. Det har også skjedd mye på jobb. Vi har økt omsetning og økt antall ansatte drastisk. Jeg prøvde meg også som ordførerkandidat i hjembygda Vang i år. Det gikk ikke så bra, så det ble en liten nedtur. Men alt i alt har 2019 vært veldig, veldig bra.

Hvordan feirer du jul?
Jeg skal feire jul sammen med familien hjemme i Vang. Det blir en veldig tradisjonell jul, med juletre, juleribbe, barn. Jeg er veldig glad i jul, så det gleder jeg meg skikkelig til.