Wilma og Sophia

Sophia Fanuel Kassahun og Wilma Rye-Holmboe Tsemane er 6 år og begynte på skolen i 2019.

Wilma og Sophia

Wilma
Hvordan vil du huske året 2019?
Jeg begynte på skolen og det var gøy. Det morsomste med skolen er å hoppe tau, men nå er det ødelagt. Jeg startet året med langt hår, og nå er det kort. Og så har jeg mistet to tenner og trukket én.

Hvordan feirer du jul?
Vi er hos fetterne på Høvik. Julenissen kommer. Han tar slede fra Nordpolen. Han har skjegg og lue. Også går vi rundt juletreet!

Sophia
Hvordan vil du huske året 2019?
Jeg har begynt på skolen og fått mange nye venner, og to kule lærere. Jeg har vært på ferie i Tyskland og i Stavern, og stått på slalåm om vinteren. Og så har jeg fått kjempefin julekalender.

Hvordan feirer du jul?
Jeg skal i kirka på julaften, og så håper jeg å få mange gaver. Og så skal vi synge julesanger og spise masse godteri! Jeg elsker jul!