Slik var det på Kirkemøtet i helgen

Helgen på Kirkemøtet er et tilbakelagt kapittel. Se oppsummering av lørdag og søndag her.

Plenum på Kirkemøtet 2022. Foto: Den norske kirke.

Direktøren oppsummerer

Helgen på Kirkemøtet 2022 er over. Her får du en kort oppsummering av dagen, gjennom kirkerådsdirektør Ingrid Vad Nilsen.

Klikk på videoen for å spille av.

Lørdag

Søndag

Søndag på Kirkemøtet har bestått av gudstjeneste i Nidarosdomen, avduking av portrett av biskop emerita Helga Haugland Byfuglien og nye plenums- og komitéøkter.

Videoene med direktørens oppsummeringer av dagene på Kirkemøtet kan du følge her på kirken.no og på kirkerådsdirektørens egen Facebook-side.

Se opptak fra dagen her

Plenumssamlingene på Kirkemøtet sendes direkte under hele Kirkemøtet. Sendingene blir liggende som opptak i etterkant.

Finn alle sendingene på www.kirken.no/km.

Klikker du deg inn på lenken over kan du enkelt spole rundt i sendingen. Du kan også hoppe dit du ønsker i plenumssamlingene, ved å klikke på et navn i oversikten rett under videoen.