Ny temaside

De nye temasidene har et ganske annerledes design enn de forrige. Den største endringen er at istedenfor at det er 3 små bilder øverst er det nå ett stort bannerbilde, eller evt. en film.

Sette opp ny side

Hvordan du setter opp ny temaside kan du se i denne spillelisten.

Kopiere nasjonal temaside

Du kan også kopiere den nasjonale temasiden og lime den inn på menigheten/fellesrådets side. Finn nasjonal dåpside i trestrukturen - Velg menyfeltet for siden (tre streker over hverandre) - trykk kopier, finn menigheten/fellesrådets side, velg menyfeltet og trykk lim inn. Se film av prosessen her.

NB! Uansett hvilken metode du velger, husk å endre kobling i snarveismenyen på startsiden så den går til den nye siden + endre evt. andre linker fra gammel til ny side.