Mi Kyrkjebok ( 4 år)

Kyrkjelyden brukar å gje boka "Mi kyrkjebok" som ei gåve til firåringane. Dette skjer under ei gudsteneste i haustsemesteret. Alle fireåringar vil få ein invitasjon i posten om å kome å få boka. I tillegg til boka får ein også eit flott arbeidshefte med kjekke oppgåver.

Samling før utdeling av Mi kyrkjebok

Iko forlag skriv dette om boka: " Mi kyrkjebok 4 har fargar og humor for liten og stor. Gjennom kjende kvardagssituasjonar, bibelforteljingar, songar og bilete vil fireårigen møte den kristne trua."

Her kan du melde deg på utdelig av Mi kyrkjebok 2020!