Om Gaular sokn

Kyrkjelyden i Gaular ønskjer å famne vidt og vere er raus folkekyrkje i vårt område, - ja, den skal vere for alle! Hovudsamlinga for kyrkjelyden er gudstenesta på søndagar. Vi ønskjer at gudstenesta skal vere open og inkluderande. Det vil vi vise ved at konfirmantar helsar ”vel møtt!” og delar ut salmebok og program i døra. Ved at gudstenesta er godt førebudd med samanheng mellom musikk, salmar, forsongarar, bøner, tekstar og preike. Ved at nattverdbordet er duka og det ope for dåp i dei alle fleste gudstenester. Ved at det ofte er kyrkjekaffi og rom for sosial prat etter gudstenesta.