Kyrkjebasar på Vassenden

Velkommen til kyrkjebasar på Vassenden kyrkjesenter søndag 19. mars 2023 kl. 14.30. Tale v/Jostein Bildøy, regionsleiar i Normision. Program og allsong. Ettermiddagskaffi med heimebakst. Lodd- og aresal med trekning. Vel møtt!

Kyrkjebasar på Vassenden

Drifta av kyrkjesenteret er framleis basert på dugnad, og basaren er eit av tiltaka for à dekke utgiftene til kyrkja. Vi er svert takksame for alle som støttar opp med fine gevinstar. Har du tenkt å gje gevinst, er det fint om du leverer den på kyrkjesenteret ein tysdag eller at loddseljarane får den med.

Du kan også ringe Karl Russey, tif. 48009898.

Laurdag 18. mars er vi på kyrkja kl. 10.00 og riggar til.

Vipps #554626

I 2022 valde vi å gie 2/3 av basarinntektene til Ukrainahjelp. Vi sende 36.000,- til dei 9 organisasjonane som var saman i fellesaksionen. Julelotteriet er kome til, for å gje oss evne til å realisere prosjekt som vi ikkje har evna. Det gav 37.320,- i nettointekt. Bade utbygg til lager for stolar og bord m.m. og klokketårn er tilrådd av arkitekten av bygget. Styret arbeider med sakene.

Vel møtt på kyrkjebasaren!