Kyrkjelydstur til Dragseidet i Selje

Laurdag 27. mai går turen med buss frå Skei og alle er hjarteleg velkomne til å vere med. Oppmøte på Firda Billag tomta kl.09.00. Turen kostar kr.500,- (kr.250,- for barn). Då er billett til Dragseidspelet inkludert. Det vert høve til å kjøpe seg mat undervegs, men lurt å ha med ein matpakke.

Dragseidspelet på Sverdeggja i Selje

Sjå påskenummeret av Hyrdingrøysta for meir info om Dragseidspelet på Sverdeggja.

Meld deg på til kyrkjekontoret tlf. 57 82 81 80 eller e-post: post.jolster@sunnfjordkyrkja.no innan 16. mai.

Arr. Helgheim og Ålhus sokneråd

Kontaktpersonar: