Eit ope bord

Misjonssamling laurdag 23. september klokka 12.00 Vassenden kyrkjesenter. Vi møter menneske med ei anna tru, med ein annan kultur, med ein annan hudfarge. Mange veit ikkje heilt kva dei skal tru. Er dei velkomne til dåp? Står dei åleine ved kyrkjekaffien? Smakar vi maten deira, og ber vi dei heim? Finn dei plass ved bordet hos oss?Innleiingar, gruppesamtaler og misjonsinformasjon. Middag og kaffi: 250 kr.

Eit ope bord

Misjonsoffer.

Møt regionkoordinator Benedict Peter frå NMS Bjørgvin og sokneprest Ingvald A Frøyen, Førde.

Påmelding innan måndag 18. september til Svanhild Ask, tlf 952 19 558

Arr. Områdeutvalet i Sunnfjord NMS i samarbeid med områdeutvala i Nordfjord og Sogn..